Problemas sprendžiantis žmogus

Įsivaizduokite, kad per klasės pertrauką vienas iš jūsų draugų garsiai nusikeikė, nes supyko, jog sudužo jo pamėgtas pieštukas. Tai išgirdę kiti mokiniai juokėsi, o kai kurie pasijuto nejaukiai. Jūsų draugas atrodė dar labiau nusiminęs.

Išsiaiškinkite, kaip buvo galima išreikšti emocijas kitaip, kad niekas nepasijustų blogai ir kartu draugas galėtų išlieti savo pyktį?

Užduoties eiga:

  1. Remdamiesi pamokos metu aptarta medžiaga ir pateiktais pavyzdžiais, išsiaiškinkite, kokie žodžiai ar frazės galėtų pakeisti netinkamus keiksmus ir kartu išreikšti stiprias emocijas (pyktį, nusivylimą ar džiaugsmą).
  2. Sukurkite trumpą sąrašą mandagių, kūrybiškų „keiksmų“ ar juokingų frazių, kuriuos galėtumėte naudoti panašiose situacijose.
  3. Pasidalinkite savo sukurtais sąrašais su kitais klasės draugais.
1 Vardas, pavardė
2 Klasė
3 Kokie žodžiai ar frazės galėtų pakeisti netinkamus keiksmus ir kartu išreikšti stiprias emocijas (pyktį, nusivylimą ar džiaugsmą)?
4 Sukurkite trumpą sąrašą mandagių, kūrybiškų „keiksmų“ ar juokingų frazių, kuriuos galėtumėte naudoti panašiose situacijose.