Atpažįsta teatrinės raiškos elementus, praktiškai išmėgina oracijos sakymą.
Sukuria oraciją, tinkančią šiandieninei savai aplinkai.
Nurodo priežastis, kodėl XIX a. pab.–XX a. pr. teatras vyko klojime, kodėl XX a. 8-me dešimtmetyje jis buvo atgaivintas Rumšiškių buitiniame muziejuje.
Įvardija Klojimo teatro indėlį lietuvių tautos atgimimo judėjime.
Įsijaučia į kuriamos oracijos kontekstą, naudoja kalbinius išteklius jos paskirčiai atskleisti.
Patirs, kad vienas teatrinės raiškos tradicinis elementas – oracija – gali stiprinti tarpasmeninius ryšius.
Susipažinę su temos mokomąja medžiaga įsivertinsite, ar keitėsi jūsų požiūris į teatro reiškinį tradiciniame kaime, lyginant jį prieš pamoką ir po pamokos. Jei keitėsi, nusakysite, kuri pateiktos medžiagos dalis sukėlė ryškiausią požiūrio pokytį?
Atlikę pateiktas užduotis, įsivertinsite, kaip jums sekėsi kurti oraciją. Ar ši asmeninė, kūrybinė, patirtis keitė jūsų požiūrį į praėjusių kartų kaimo žmonių kūrybiškumą ir bendruomeniškumą? Jei keitė, apibūdinsite, kaip.