• Apžvelgti vaizduojamąją tautodailę (skulptūros, tapybos ir grafikos darbus, karpinius).
  • Sukurti karpinį.
  • Susipažinti su virtualių tautodailės parodų įvairove.
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Kuria karpinį, vertina savo ir kitų mokinių pristatymus.

Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Nagrinėja tautos kultūros reiškinį – tautodailę.

Skaitmeninė kompetencija
Skaitmeninė kompetencija

Tikslingai naudoja skaitmenines technologijas surasti informaciją.

  • Apžvelgsiu vaizduojamąją tautodailę (skulptūros, tapybos ir grafikos darbus, karpinius).
  • Kursiu karpinį.
  • Ieškosiu virtualių tautodailės parodų ir jas aprašysiu, sukursiu reklaminį pranešimą.
  • Apibūdinu vaizduojamosios tautodailės pavyzdžius.
  • Sukūriau karpinį paveikslą.
  • Atlikau paiešką, aprašiau dvi parodas ir parengiau reklaminį pranešimą bendraamžiams.

Išanalizavę temą, atlikite pasitikrinimo užduotį. Ar tikrai įsidėmėjote, kas priklauso vaizduojamajai tautodailei?