• Klausyti įrašų, susipažinti su įvairių Lietuvos regionų dainomis ir atpažinti skirtingų etnografinių regionų tradicinio dainavimo pagrindinius bruožus.
  • Klausysi archyvinių įrašų ir susipažinti su autentiškų įrašų skambesiu.
  • Tyrinėti archyvo įrašus ir kūrybiškai atlikti pasirinkto etnografinio regiono tradicinę dainą.
  • Klausyti unikalaus žanro sutartinių ir atkreipti dėmesį į joms būdingus bruožus.
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Mokiniai pažins tradicinį folklorą įvairiuose regionuose bei prisilies prie kūrybinio folkloro interpretavimo pavyzdžių. Taip pat pažins tradicinį muzikinį, unikalų paveldą, dainas, instrumentinę muziką, sutartinėms būdingą etnochoreografiją. Pažins archyvinius išteklius, kur galima klausytis autentiškų tradicinių įrašų.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Mokiniai vystys kultūrinę kompetenciją susipažindami su tradiciniu lietuvių muzikiniu folkloru. Taip pat kultūrinę kompetenciją vystys, kai rinksis sau artimą tradicinę dainą ir klausysis archyvinio įrašo, mokysis ją dainuoti ir įkūnyti savimi šiandien. Taip pat bus ugdomas estetinis skonis.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Mokiniai tyrinės tradicinės muzikos archyvą ir spręs, kurį tradicinį kūrinį atlikti.

Skaitmeninė kompetencija
Skaitmeninė kompetencija

Atliks užduotį, parengtą skaitmeniniu būdu, lavins skaitmeninę komunikaciją, bendradarbiavimą ir technologijų valdymą pateiktoms užduotims atlikti. Valdymas muzikinio archyvo internete bei užduoties įtvirtinimui pamokos medžiagos atlikimas.

 

  • Susipažįstu su penkių etnografinių regionų tradiciniu dainavimu, būdingais dainavimo bruožais, ypatybėmis. 
  • Atpažįstu, kurios dainavimo ypatybės priklauso konkrečiam etnografiniam regionui.
  • Aiškinuosi sutartinių pagrindinius bruožus ir atlikimo įvairovę.
  • Interaktyviai priskiriu klausimus ar tinkamus sakinius prie konkretaus tinkančio regiono.
  • Susipažįstu su LMTA muzikiniu archyvu ir ruošiuosi išmokti kurio nors etnografinio regiono tradicinę dainą iš autentiško įrašo.
  • Mokinys keletu sakinių parašys pamokos mokymosi dienoraštį apie tai, kaip jam pavyko įsitraukti į pamoką. Parašys savo mintis, emocijas, apmąstys veiklą.

Susipažinę su temos mokomąja medžiaga ir atlikę pateiktas užduotis gebėsite konkrečiam regionui priskirti tam tikrą tradicinį muzikinį bruožą. Gebėsite nusakyti sutartinių pagrindinius bruožus, atpažinsite skirtingų etnografinių regionų dainavimo tradiciją bei pasiruošite išmokti pasirinktą tradicinę dainą.