• Susipažinti su sutartinėmis.
  • Sužinoti ir gebėti paaiškinti, kodėl sutartinės yra reikšmingos Lietuvai.
  • Sužinoti, kuo susijusios sutartinės ir instrumentinė muzika.
  • Susipažinti su lietuvių liaudies tradiciniais instrumentais bei jų ypatybėmis.
  • Apsvarstyti, kaip pasikeitė muzikavimo tradicija Lietuvoje.
  • Susipažinus su instrumentais, pagal jų garsus, pamėginti juos atspėti.
Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Siekia suvokti, kaip pasikeitė muzikavimo ypatybės ankstesniais laikais ir šiuolaikiniame pasaulyje.

Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Integruoja į savo gyvenimą žinias apie lietuvių liaudies instrumentinės muzikos tradicijas, jų kategorizaciją.

Pilietiškumo kompetencija
Pilietiškumo kompetencija

Žino ir geba apibūdinti, sutartinių ypatingumą ir išskirtinumą, lietuvių folklore.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Geba pritaikyti sutartines: sukuria sutartinės tekstą pritaikytą šiuolaikinio gyvenimo aktualijoms.

  • Klausau ir žiūriu muzikinius, sutartinių ir lietuvių liaudies instrumentų, pavyzdžius.
  • Skaitau ir analizuoju lietuvių liaudies instrumentų kategorijas.
  • Pasiremdamas pavyzdžiu, sukuriu sutartinės tekstą, artimą mano kasdienybės aktualijoms.
  • Atpažįstu ir gebu trumpai paaiškinti, kas yra sutartinės.
  • Suvokiu lietuvių liaudies instrumentų kategorijas ir įvairovę.
  • Kūrybiškai integruoju sutartines: sukuriu sutartinės tekstą pritaikytą šiandienai.

Įsiklausę į muzikinius sutartinių ir lietuvių liaudies instrumentų pavyzdžius ir susipažinę su pateikta informacija, gebėsite suvokti sutartinių reikšmę Lietuvai bei tradicinių muzikos instrumentų įvairovę.