• Prisiminti, kas yra tautosaka ir folkloras.
  • Susipažinti su tautosakos sisteminimu ir duomenų bazėmis.
  • Aptarti folkloro, tautodailės, tarmių fondus.
  • Palyginti autentišką ir stilizuotą liaudies kūrybą.
  • Apibrėžti pasaulio muzikos, muzikos ir postfolkloro sampratas.
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Papildo žodyną naujais žodžiais, terminais (pasaulio muzika, folkloras, postfolkloras ir kt.), sprendžia problemas, taikydamas įvairius būdus, įsivertina reflektuodamas veiklą.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Atpažįsta, sistemina ir apibūdina įvairius kultūros reiškinius: vertybes, idėjas, susijusias su liaudies kūryba, ugdosi estetinį skonį ir kritinį vertinimą.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Dalijasi žiniomis, idėjomis, atsižvelgia į kitų nuomones, savarankiškai kuria, nesėkmės atveju nenuleidžia rankų, tobulina darbą ir siekia jo išbaigtumo ir kt.

Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija

Analizuoja save ir motyvuoja įveikti iššūkius, siekia tikslų ir kt. 

  • Prisimenu, kas yra tautosaka ir folkloras.
  • Susipažįstu su tautosakos rinkimo istorija, sisteminimu.
  • Analizuoju tautosakos, tarmių ir tautodailės fondus.
  • Palyginu autentišką ir stilizuotą liaudies kūrybą.
  • Suprantu, kas yra postfolkloras, pasaulio muzika.
  • Įvardiju, kas yra tautosaka ir folkloras.
  • Aptariu tautosakos, tarmių ir tautodailės fondus.
  • Suprantu tautosakos rinkimo istoriją bei sisteminimo svarbą.
  • Skiriu autentišką ir stilizuotą liaudies kūrybą, gebu jas palyginti.
  • Aptariu folklorą, pasaulio muzikos sampratą.

Susipažinę su temos mokomąja medžiaga ir atlikę pateiktas užduotis gebėsite įvardyti, kas yra tautosaka ir folkloras, kokia tautosakos, tarmių bei tautodailės fondų reikšmė, kuo stilizuota liaudies kūryba, postfolkloras ir pasaulio muzika skiriasi nuo tradicinės liaudies kūrybos.