• Tyrinėti, kaip ta pati liaudies daina gali būti interpretuojama skirtingais stiliais ir atlikimo būdais.
  • Susipažinti su liaudies, choro ir šiuolaikinių žanrų muzikinėmis savybėmis bei pritaikymo galimybėmis.
  • Diskutuoti, kodėl ir kaip skirtingos kartos interpretuoja liaudies muziką, analizuoti, ką tai reiškia tradicijų išlikimui ir kaip keičiasi vertybės laikui bėgant.
  • Klausyti skirtingų dainos interpretacijų ir analizuoti melodijos, ritmikos bei kitų liaudies muzikos komponentų skirtumus.
  • Susipažinti kaip liaudies menas interpretuojamas šiuolaikinio meno šakose – dailėje, literatūroje, madoje, juvelyrikoje, šokyje ir kine.
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Skatinti mokinius tyrinėti skirtingas liaudies dainos interpretacijas, analizuoti muzikinius žanrus ir jų bruožus, gilinti supratimą apie liaudies meną, kultūros raidą ir tradicijų išlikimą.

 

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Skatinti mokinius lavinti vaizduotę bei gebėjimą į tradicines liaudies meno formas pažvelgti kitaip.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Plėtoti suvokimą apie tautos kultūros vertybes, tradicijų išlaikymo svarbą ir jų atspindį šiuolaikinėje kultūroje, susipažinti su liaudies meno vieta pasaulio kultūros kontekste.

komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija

Skatinti mokinius diskutuoti apie muzikos interpretacijas, reikšti savo mintis ir įžvalgas, įsiklausyti į kitų idėjas bei kartu ieškoti skirtingų nuomonių sąsajų.

Socialinė kompetencija
Socialinė kompetencija

Ugdyti gebėjimą bendradarbiauti grupėje, įvertinti ir gerbti kitų nuomones, ugdyti empatiją, įsiklausant į įvairias liaudies muzikos interpretacijas ir skirtingų kartų požiūrius.

  • Klausau skirtingų folkloro, postfolkloro ir akademinės muzikos kūrinių įrašų ir atkreipiu dėmesį į jų stilius, struktūrą ir kontekstą.
  • Analizuoju skirtingų meno rūšių sąveiką. Išnagrinėju, kaip skirtingose meno rūšyse interpretuojama liaudies kūryba.
  • Sukuriu festivalio, skirto liaudies kūrybos inovacijoms, planą, kuriame apibrėžiu renginio temą, dalyvius, programas ir veiklas, atspindinčias kultūrinį kontekstą.
  • Atpažįstu ir gebu palyginti folkloro, postfolkloro ir akademinės muzikos žanrus, jų savybes, unikalumą ir sąsajas.
  • Suvokiu skirtingų meno žanrų reikšmę ir svarbą kultūros kontekste.
  • Sukuriu festivalio planą, atspindintį skirtingų liaudies kūrybos elementų integraciją.

Susipažinę su temos mokomąja medžiaga ir atlikę pateiktas užduotis gebėsite analizuoti skirtingas liaudies kūrybos inovacijų rūšis, suprasti jų visumos reikšmę ir tai, kaip kuriamas bendras kultūrinis kontekstas.