• Susipažinti su Lietuvos etnografinių regionų raida.
  • Palyginti tradicinę Lietuvos etnografinių regionų architektūrą.
  • Sužinoti tradicinių lietuvių kaimų tipus, išskirti pagrindinius jų bruožus.
  • Pasidomėti dvarų kultūros kaita Lietuvoje.
Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Aptaria kultūros ženklus, simbolius, paaiškina, kaip kintantys kultūriniai reiškiniai veikia kultūrą ir kt.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Naudoja įvairias mąstymo operacijas (analizę, sintezę, palyginimą, apibendrinimą ir kt.), kūrybą aiškina kaip prasmingą veiklą, derina užduoties duotybes ir asmeninius poreikius ir kt.

Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Domisi naujais dalykais, skaito ir analizuoja tekstus, naujus dalykus integruoja į esamas sistemas, apdoroja nagrinėjamą informaciją, taikydamas analizės būdus ir metodus ir kt.

Pilietiškumo kompetencija
Pilietiškumo kompetencija

Suvokia, kad kaip pilietis gali keisti jį supančią aplinką, suvokia savo atsakomybę kuriant tvarią ekologinę aplinką ir kt.

Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencij
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencij

Vadovaujasi bendražmogiškosiomis vertybėmis, išsikelia tikslą ir planuoja, kaip to tikslo siekti, naudojasi šaltiniais, ištekliais.

  • Susipažįstu su Lietuvos etnografinių regionų raida.
  • Palyginu tradicinę Lietuvos etnografinių regionų architektūrą.
  • Atpažįstu ir įvardiju tradicinių lietuvių kaimų tipus ir pagrindinius jų bruožus.
  • Apibūdinu Lietuvos dvarų kultūros kaitą.
  • Įvardiju pagrindinius Lietuvos etnografinių regionų raidos etapus.
  • Apibūdinu ir palyginu tradicinę Lietuvos etnografinių regionų architektūrą.
  • Skiriu tradicinių lietuvių kaimų tipus (gatvinius, kupetinius, padrikuosius, vienkiemius), juos apibūdinu, išskirdamas pagrindinius bruožus.
  • Suvokiu, kaip Lietuvoje keitėsi dvarų kultūra.

Susipažinę su temos mokomąja medžiaga ir atlikę pateiktas užduotis gebėsite įvardyti pagrindinius Lietuvos etnografinių regionų raidos etapus, apibūdinti jų architektūrą, skirti tradicinių lietuvių kaimų tipus.