Mokiniai kompetenciją ugdosi nagrinėdami tautinį kostiumą, jo savitumą bei įvairovę, aiškindamiesi sąvokas, perimdami tautos kultūros tradicijų patirtį, ugdosi gebėjimus pažinti save ir pasaulį. Siedami įvairias žinias apie tautinį kostiumą, palygindami įvairias tradicijas, formuojasi etninės kultūros visumos suvokimą.
Mokiniai kompetenciją ugdosi gilindamiesi į kultūrinę atmintį, suvokdami save kaip šeimos ir giminės, bendruomenės, etnografinio regiono, tautos tradicijų tęsėjus; naudodamiesi vaizdine medžiaga ir kitais šaltiniais, palygina autentiškus tradicinius kostiumus ir jų stilizacijas.
Mokiniai kompetenciją ugdosi pažindami tradicijų galią, telkiančią ir vienijančią bendruomenę, visuomenę, tautą, diskutuoja apie tapatumo, bendruomeniškumo, socialinės ir kultūrinės, pilietinės atsakomybės svarbą. Ugdosi solidarumą ir pagarbą, lygindami ir vertindami savo ir kitų tautų tradicijas, jų savitumą.
Mokiniai kompetenciją ugdosi pasirinkdami interpretacijoms ir kūrybai reikalingus etnokultūros šaltinius. Pristato, argumentuotai vertina savo ir kitų kūrybą, atsižvelgdami į tradicijas, estetiką, reikšmingumą sau ir kitiems.
Mokiniai kuria skaitmeninį turinį; kritiškai ir atsakingai naudojasi skaitmeninėmis priemonėmis, ieško informacijos skaitmeniniuose šaltiniuose.