• Apibūdinti baltų kalendorių ir laiko matavimo ypatumus, ciklinę laiko sampratą.
  • Nagrinėti kalendorinių papročių, su jais susijusios tautosakos ir kito folkloro semantiką, ypatybes.
  • Tyrinėti kai kuriuos baltų amatus, verslus, gintaro apdirbimą, naudojimą ir prekybą.
  • Panagrinėjus baltų kultūrinį palikimą, sukurti turistinio maršruto ,,Baltų keliais“ 6 lankytinų objektų vizitines korteles (kuo įdomūs šie objektai, kodėl turistai turėtų tai pamatyti).
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Apibendrina mitinio pasaulėvaizdžio sąvokas ir teiginius.
Suvokia sąvokos priklausomybę nuo konteksto. Apdoroja nagrinėjamą informaciją ir pritaiko analizės būdus bei metodus.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Analizuoja, komentuoja ir aptaria sudėtingesnį kultūros reiškinį – mitinio pasaulėvaizdžio atspindžius: vertybes, idėjas, įsitikinimus, požiūrius ir elgsenas, ženklus, simbolius, istorinius faktus ir interpretacijas.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Kelia idėjas, naudoja vaizdus, analogijas, simbolius, metaforas.

komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija

Tikslingai taiko komunikavimo strategijas ir kuria komunikavimo aplinką.

 

  • Apibūdinu baltų kalendoriaus ypatumus, ciklinę laiko sampratą.
  • Nagrinėju kalendorinių papročių, su jais susijusios tautosakos ir kito folkloro semantiką, ypatybes.
  • Tyrinėju baltų amatų ir verslų įvairovę.
  • Atlieku kūrybinę užduotį – kuriu turistinio maršruto informacines korteles.
  • Apibūdinu baltų kalendoriaus ypatumus, ciklinę laiko sampratą.
  • Nagrinėju kalendorinių papročių, su jais susijusios tautosakos ir kito folkloro semantiką, ypatybes bei su jais susijusios tautosakos pavyzdžių.
  • Tyrinėju ir sužinau apie baltų amatų ir verslų įvairovę.
  • Atlieku kūrybinę užduotį – sukuriu turistinio maršruto informacines korteles.

Susipažinęs su temos mokomąja medžiaga ir atlikęs pateiktas užduotis žinosi baltų laiko matavimo ypatumus pastebėsi kalendorinių papročių sąsajas su tautosaka. Sužinosi apie gintaro apdirbimą, naudojimą ir prekybą. Gebėsi atrinkti ir glaustai pristatyti aktualią informaciją.