• Susipažinti su kalendorinių švenčių folkloro ypatumais ir bruožais (sakytinis, muzikinis ir žaidybinis).
  • Panagrinėti, kuo šie žanrai yra susiję su kalendoriumi, žmogaus gyvenimu ir kaimo bendruomene.
  • Apsvarstyti, kuriuos senuosius papročius galėtume pritaikyti ir šiuolaikiniame gyvenime.
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Atpažįsta kalendorinio folkloro žanrus.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Apibūdina kalendorinio folkloro simboliką, reikšmę senosios kultūros kontekste.

 

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Kuria ir pritaiko tradicinį formatą šiuolaikinėms aktualijoms.

 

komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija

Apklausdami respondentus fiksuoja išgirstą turinį, pateikia jį savo bendraamžiams. Kartu lygina ir analizuoja rezultatus.

 

  • Klausau ir žiūriu archyvinius įrašus.
  • Analizuoju kalendorinio folkloro muzikinius, žaidybinius ir sakytinius žanrus ir jų kontekstus papročiuose.
  • Kuriu kalendorinio folkloro kūrinius.
  • Atlieku tyrimą klausinėdamas vyresnių šeimos narių.
  • Atpažįstu ir gebu palyginti kalendorinio folkloro žanrus.
  • Suvokiu skirtingų kalendorinio folkloro žanrų reikšmę ir svarbą tuometinės kultūros kontekste.
  • Sukuriu tradicinio formato kūrinėlį pagal man svarbias aktualijas.

Išanalizavę skirtingus kalendorinio sakytinio, muzikinio ir žaidybinio folkloro elementus gebėsite suprasti jų visumos reikšmę. Gebėsite suvokti simbolines ir magines šių segmentų reikšmes.