• Remiantis tyrėjų darbais ir kitais šaltiniais, nusakyti baltų sampratą apie svarbiausius žmogaus gyvenimo etapus nuo kūdikystės iki senatvės.
  • Apibūdinti vedybų apeigas ir jų prasmę, tradicijų įtraukimą į šiuolaikines vestuves, gimtuvių, vardynų ir krikštynų papročius, apeigas, jų atspindžius šiuolaikinėse krikštynose ar vardynose, archajišką mirties ir pomirtinio pasaulio sampratą.
  • Sukurti vestuvių / krikštynų scenarijų, remiantis tradiciniais papročiais.
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Dalyko žinios ir gebėjimai. Apibūdina svarbiausius žmogaus gyvenimo etapus. Atpažįsta ir naudojasi pagrindinėmis dalyko idėjomis.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Kultūrinis išprusimas. Analizuoja ir lygina tradicinius vestuvių, gimtuvių, krikštynų ir laidotuvių papročius.

Skaitmeninė kompetencija
Skaitmeninė kompetencija

Skaitmeninis turinys. Sprendžia užduotis, susijusias su skaitmeninio turinio paieška ir filtravimu.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Kūrimas. Kuria vestuvių / krikštynų scenarijų.

  • Analizuoju svarbiausius žmogaus gyvenimo tarpsnius.
  • Atlieku užduotis – atpažįstu svarbiausias tradicinių šeimos švenčių dalis, kuriu vestuvių ar krikštynų scenarijų.
  • Atpažįstu svarbiausias gimtuvių, vestuvių, laidotuvių ciklo dalis.
  • Sukuriu ir pristatau vestuvių ar krikštynų scenarijų.
  • Parengiu rekomendacijas, kokią senolių vaikų auginimo ir auklėjimo patirtį, vaikams skirtą tautosaką, tradicijas būtų galima pritaikyti dabartiniam vaikų auklėjimui šeimoje ir ugdymo įstaigose.

Išanalizavę temą gebėsite atpažinti vestuvių dalis, parengti vestuvių ar krikštynų scenarijų, rekomendacijas vaikų auklėjimui šeimoje.