• Nagrinėti įvairius šaltinius ir įvardinti taikomosios tautodailės pavyzdžius.
  • Atpažinti taikomosios tautodailės meistrus.
  • Sukurti vytinės juostelės schemą.
  • Atlikti apklausą ir parengti pristatymą, kur būtų galima panaudoti vytinę juostelę.
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos
Pažinimo kompetencija
Lietuva Lietuvos vėliavos spalvomis ir padidinimo stiklas ant Lietuvos

Dalyko žinios ir gebėjimai. Atpažįsta tautodailės pavyzdžius.

Kultūrinė kompetencija
Kultūrinė kompetencija

Kultūrinis išprusimas. Apibūdina taikomosios tautodailės pavyzdžius, atpažįsta atskirų šakų meistrus.

kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
kūrybiškumo kompetencija

Kūrimas. Sukuria vytinės juostos raštą.

komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
komunikavimo kompetencija

Pranešimo perteikimas ir komunikacinė sąveika. Apklausdami respondentus ir kurdami pristatymą, eksperimentuoja taikydami įvairias komunikavimo strategijas: planuoja pranešimą, naudoja kalbinius ir nekalbinius išteklius.

  • Analizuoju tautodailės reiškinį.
  • Atpažįstu tautodailės meistrus.
  • Kuriu vytinės juostos raštą.
  • Atlieku tyrimą apklausdamas bendraamžius ir suaugusiuosius.
  • Atpažįstu taikomosios tautodailės meistrus, juos klasifikuoju.
  • Sukuriu vytinės juostos raštą.
  • Sukuriu rekomendacijas, kur būtų galima pritaikyti vytinę juostelę.

Išanalizavę temą atpažinsite taikomosios tautodailės pavyzdžius ir sukursite vytinės juostelės rašto schemą bei rekomendacijas, kur juostelę būtų galima panaudoti.